Reisverslag 1 (22-02-2014/25-02-2014) - Reisverslag uit Dalyan, Turkije van Tiffany Dehne - WaarBenJij.nu Reisverslag 1 (22-02-2014/25-02-2014) - Reisverslag uit Dalyan, Turkije van Tiffany Dehne - WaarBenJij.nu

Reisverslag 1 (22-02-2014/25-02-2014)

Door: tiffany dehne

Blijf op de hoogte en volg Tiffany

26 Februari 2014 | Turkije, Dalyan

Hallo lieve allemaal,

zoals de meeste van jullie weten is mijn nieuwe avontuur alweer begonnen. De aankomende 5 maanden zal ik doorbrengen in het o zo mooie Dalyan in Turkije. Ik ga mijn best doen om weer wat mooie reisverslagen te schrijven en ik hoop dat jullie daar net zo van gaan genieten als ik.

Op zaterdag de 22e vierde ik mijn twintigste verjaardag en tevens mijn afscheid en op zondag de 23e zijn mamma, Francis, Linoy, Larissa, Mandy en ik naar het concert van Avicii geweest in het Ziggodome. Toen ik daarvan thuis kwam ben ik snel gaan slapen, want de volgende dag vloog ik alweer richting Turkije.

Op maandag de 24e vertrok ik rond 10:30 uur richting Schiphol. Pappa zei dat de weg was afgesloten, maar stiekem moesten we Mandy ophalen haha, wat was dat een leuke verrassing. Eenmaal op Schiphol aangekomen en nadat ik was ingecheckt, kwamen ook ineens Bo en Naomi tevoorschijn haha. Er was nog even tijd om gezellig wat te gaan drinken en daarna moest ik snel door richting mijn gate.

Eerst vloog ik naar Istanbul en daar moest ik een overstap maken richting Dalaman airport. De vlucht is voorspoedig verlopen en op Dalaman airport stond Joli al op mij te wachten. Joli heeft mij naar mijn tijdelijke onderkomen gebracht en na wat dingen te hebben uitgepakt ben ik lekker gaan slapen.

De volgende ochtend werd ik rond 10 uur wakker en moest ik nog heel wat dingen regelen. Allereerst ben ik wandelend naar het huis van Joli gegaan om daar mijn fiets op te halen, daarna heb ik boodschappen gedaan en ben ik nog even door het dorp heen gefietst. Toen ik terug kwam heb ik lekker gelunched en heb ik de laatste dingentjes uitgepakt. Ik kon geen verbinding krijgen met het internet, omdat de eigenaresse het wachtwoord was kwijt geraakt. Gelukkig stond diezelfde middag gelijk een meneer voor de deur om alles te wijzigen en nu heb ik WIFI (hahaha ja wat moet een mens ook zonder internet).

Ik zal jullie maar niet te veel vertellen over het weer, want het is niet echt leuk om te horen dat hier de zon schijnt en de temperatuur goed is, terwijl het in Nederland regent en grijs is hahaha.

Voor de gene die mij een kaartje willen sturen, dat kan op dit adres:
Tiffany Dehne
Postbus 62
48840 Dalyan/Ortaca Muğla
Turkey
Liefs en tot mijn volgende reisverslag,

Tiffany

  • 26 Februari 2014 - 10:13

    Irene:

    Hoi Tif,

    Je bent al snel met je eerste reisverslag! Ik had al het een en ander van Serena vernomen over je vlucht? Fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan! De foto's van je onderkomen zien er goed uit! Gelukkig schijnt hier de zo'n vandaag ook, dus ik ben nog niet jaloers. Dat gaat vast nog komen. Wanneer gaat je stage beginnen? Ik hop dat je een fantastische tijd daar gaat beleven! We gaan je verhalen volgen en natuurlijk Wordfeuten:).
    Liefs vanuit een zonnig Vinkeveen.

  • 26 Februari 2014 - 11:30

    Anita:

    He"lieverd je eerste reisverslag alweer, is gewoon alweer leuk om te lezen. Nog even lekker genieten van deze vrije week in de warme zon daar en natuurlijk je verblijfs vergunning even in orde maken van de week en dan kan je maandag fris en fruitig beginnen aan je stage . Dikke kus mama

  • 26 Februari 2014 - 14:22

    Karin:

    Goed te horen dat je een goede reis hebt gehad. Geniet van je volgende avontuur maar dat gaat je zeker lukken. Ik lees het wel weer en anders hoor ik de verhalen wel van je moeder onder het wandelen. lieve groetjes karin.

Tags: turkije, dalyan, stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tiffany

Op 27 augustus 2013 gaat mijn avontuur beginnen. Voor 5 maanden ga ik studeren aan Yeditepe University in Istanbul. Als deze 5 maanden voorbij zijn ga ik ook nog een half jaar stage lopen in Turkije.

Actief sinds 07 Mei 2013
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 16743

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 16 Mei 2015

Jakarta, Indonesië

01 April 2015 - 30 April 2015

Nan Seasons Boutique Resort, Thailand

24 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Stage lopen bij Tamarisk Tourism in Dalyan

27 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Studeren/Studying Yeditepe University

Landen bezocht: