Reisverslag 6 (23-05-2014/08-06-2014) - Reisverslag uit Dalyan, Turkije van Tiffany Dehne - WaarBenJij.nu Reisverslag 6 (23-05-2014/08-06-2014) - Reisverslag uit Dalyan, Turkije van Tiffany Dehne - WaarBenJij.nu

Reisverslag 6 (23-05-2014/08-06-2014)

Door: tiffany dehne

Blijf op de hoogte en volg Tiffany

08 Juni 2014 | Turkije, Dalyan

Lieve allemaal,

als eerst wil ik iedereen graag bedanken voor de lieve kaartjes die ze mij gestuurd hebben ! Al die lieve woorden doen mij heel erg goed en geven mij de kracht om weer vrolijk door te gaan (en natuurlijk neem ik alle kaartjes uiteindelijk weer mee terug naar Nederland voor in mijn plakboek).

Wat heb ik ontzettend genoten de afgelopen weken hier in Turkije ! Pappa en mamma kwamen de 24e richting Dalyan en ik stond natuurlijk in mijn prachtige Corendon outfit op ze te wachten. Wat was ik blij om ze weer te zien. Het lijkt allemaal wel leuk zoveel reizen en zover van huis zijn, maar soms kan het ook heel confronterend en eenzaam zijn.

Ik heb in de twee weken dat pappa en mamma hier waren heel veel vrije tijd van het werk gekregen, zodat ik leuke dingen met m'n ouders kon doen. We zijn heerlijk naar het strand geweest, naar de Yuvarlakcay waterval, de bergen in, een heerlijke bbq gehad, naar Ortaca, een dagje naar Marmaris en iedere avond lekker samen kunnen eten en vooral ook overdag veel van het zonnetje kunnen genieten.

En toen was het afgelopen donderdag alweer de laatste avond ! We hebben eerst lekker een hapje gegeten bij Four Seasons met "Turkish Night" en vervolgens nog gezellig met Rico en Deniz wat gedronken bij Dalyano. Natuurlijk moest er daarna weer afscheid genomen worden en dat was wel weer even moeilijk, met name omdat ik deze keer weet dat ik hier nog twee maanden zit en dat er niemand meer langs komt. Maar goed, I WILL SURVIVE haha !!

Ik ben hier in Dalyan omringt met hele leuke en lieve mensen, dus ik ben een gelukkig mens ! Ik ga de laatste twee maandjes nog even volop genieten van het weer, de mensen, de nieuwe ervaringen en met name van Turkije (want het land zelf ga ik toch wel het meeste missen straks).

Ik ben gisteren ook nog even langs de Turkse dokter geweest (natuurlijk tiff & dokters zijn onafscheidelijk) en ik heb dus heerlijk aan beide oren oorontsteking (LEKKER!!!!!!). Nu dus heerlijk aan de antibiotica, paracetamol en druppels en dan maar weer hopen dat het snel over is.

Tot mijn volgende reisverslag,

Liefs,

Tiffany

  • 08 Juni 2014 - 12:01

    Karin Feller:

    hoi Tif, Leuk om te lezen dat je hebt genoten van de 2 weken dat je ouders er waren. Maar ik had ook niet anders verwacht. Ik heb nu al zin om de enthousiaste verhalen van je moeder te horen onder het wandelen. De laatste 2 maanden gaan ook vast weer heel leuk worden. Geniet van het land en het mooie weer, want hier in nederland beloven je ze een prachtig pinkster weekend met mooi weer, maar ik zit de hele ochtend al binnen want het regent hier. sterkte met je oren . groetjes karin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tiffany

Op 27 augustus 2013 gaat mijn avontuur beginnen. Voor 5 maanden ga ik studeren aan Yeditepe University in Istanbul. Als deze 5 maanden voorbij zijn ga ik ook nog een half jaar stage lopen in Turkije.

Actief sinds 07 Mei 2013
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 16718

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 16 Mei 2015

Jakarta, Indonesië

01 April 2015 - 30 April 2015

Nan Seasons Boutique Resort, Thailand

24 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Stage lopen bij Tamarisk Tourism in Dalyan

27 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Studeren/Studying Yeditepe University

Landen bezocht: